دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

روابط معلم و دانش آموز اهميت دارد

انجام پروژه هاي دانشجويي ارزان قيمت

۱۰ بازديد

با توجه به مراقبت از خود و حمايت رهبران ، معلمان مي توانند روابط قوي با دانش آموزان ايجاد كنند ، چه بصورت حضوري و چه به صورت آنلاين

معلمان با دانش آموزان خود روابط اصيل و دلسوزانه برقرار مي كنند. در بهترين مواقع ، ايجاد اين روابط مي تواند يك چالش باشد. در جهان پس از همه گيري ، كه بسياري از معلمان از راه دور با دانش آموزان در ارتباط هستند ، ايجاد روابط غيرممكن به نظر مي رسد. مگان ماركوس ، مشاور و مربي آموزش ديده ، خوشبختانه ، مربيان مي توانند مهارت هاي لازم براي ايجاد روابط قوي را به صورت حضوري و آنلاين بياموزند.

ماركوس بنيانگذار FuelEd است ، يك موسسه غيرانتفاعي مستقر در هيوستون كه متعهد به آموزش اين مهارت ها به مربيان سراسر كشور است. با دسترسي معلمان به مشاوره هاي فردي ، كارگاه هاي گروهي و آموزش مربيان ، FuelEd اميدوار است آنچه را كه به نظر مي رسد شكافي در آماده سازي مربي دارد ، از بين ببرد: فاصله اي بين آنچه از يك مربي انتظار مي رود انجام دهد-ايجاد قوي ، امن روابط با دانش آموزان ، خانواده ها و همكاران - و سطح حمايت اجتماعي و عاطفي مربيان در واقع دريافت مي شود. فوئل اد با الهام از سابقه ماركوس در روانشناسي انسان ، معتقد است كه معلمان نمي توانند به طور م forثر از دانش آموزان خود مراقبت كنند مگر اينكه ابتدا به خودشان اهميت دهند.

تنها يك رابطه با يك مراقب در طول عمر مي تواند رشد مغز را تغيير داده ، آسيب ها را بهبود بخشد و يادگيري را تقويت كند. مربيان پتانسيل استفاده از اين قدرت را دارند. بسياري از آنها به طور طبيعي ، از طريق ايجاد روابط امن ، اين كار را انجام مي دهند. اما اگر مربيان به مهارت و خودآگاهي مجهز باشند تا اين كار را به طور سيستماتيك انجام دهند ، مي توانيم خيلي بيشتر از اين كار كنيم. "

در اينجا ، ماركوس چهار قدم را ارائه مي دهد كه مربيان مي توانند براي ارتقاء هوش هيجاني و ايجاد مدارس مبتني بر روابط ، به صورت حضوري و آنلاين انجام دهند.
1. علم پشت روابط قوي را بياموزيد.

تحقيقات نشان مي دهد كه نحوه ارتباط فرد با مراقبان در اوايل زندگي مي تواند در روابط آن افراد بعداً تأثير بگذارد. به عنوان مثال ، ماركوس توضيح مي دهد ، "اگر در دوران كودكي خود روابط ناامني داشتيد ، به احتمال زياد با ديگران روابطي ايجاد مي كنيد كه امن نيستند." خبر خوب؟ پس از شناسايي ، الگوهاي روابط يك فرد مي تواند تغيير كند. اين بدان معناست كه مربيان مي توانند مهارت هاي ايجاد رابطه امن را بياموزند-و مي توانند آنها را آموزش دهند. اين به مربيان اين فرصت را مي دهد كه در تعاملات روزانه خود ، شيوه هاي ارتباط دانش آموزان خود با ديگران را در طول زندگي تقويت كنند

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.