یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳
۹ بازديد

نكات و پروژه هايي كه معلمان مي توانند با والدين و مراقبان به اشتراك بگذارند تا كودكان را در هر پايه از طريق يادگيري مبتني بر پروژه - با يا بدون فن آوري راهنمايي كنند.
با بسته شدن مدرسه به دليل همه گيري Covid-19 ، معلماني كه از يادگيري مبتني بر پروژه (PBL) استفاده مي كنند در حال يافتن راه هايي براي ادامه كار با يادگيري دانش آموزان از راه دور هستند. اگر دانش آموزان از فناوري و دسترسي به اينترنت برخوردار باشند ، آنها از طريق جلسات Zoom ، ايميل ، Google Docs و موارد ديگر پروژه هايي را انجام مي دهند. اما حتي در صورت عدم انجام اين كار ، براي دانشجويان امكان انجام PBL در خانه نيز وجود دارد.


در هر دو حالت ، معلمان در حال فكر كردن به روش هايي هستند كه والدين و مراقبان مي توانند در كار كردن PBL كمك كنند. من با دانشكده ملي PBLWorks صحبت كرده ام تا ببينم آنها چگونه والدين و پرستاران را در آموزش فرزندان خود آورده اند. آنها چندين ايده با من در ميان گذاشتند.
انتظارات (و پايين تر) را روشن كنيد

اول ، به والدين اطمينان دهيد كه از آنها معلم نيستند. بيشتر آنها به طور ناگهاني قادر به آموزش در منزل نخواهند بود ، چه هنوز مجبور به رفتن به محل كار خود هستند ، چه از كار بيكار شده اند و يا سعي در كار از خانه دارند.

بنابراين به والدين و مراقبان اطلاع دهيد كه شما براي حمايت از كار دانش آموزان در پروژه ها چه كاري انجام مي دهيد ، مطمئن شويد كه آنها مي دانند چگونه با شما ارتباط برقرار كنند و تا آنجا كه مي توانيد آنها را از چنگال باز بگذاريد. در صورت كاربرد ، به آنها بگوييد از چه نوع فناوري استفاده مي كنيد و كودكانشان از چه ابزارهاي فني استفاده مي كنند.

براي خانواده هايي كه به فناوري يا اينترنت دسترسي ندارند ، به آنها اطمينان دهيد كه همه فرزندانشان ممكن است به تلفن هوشمند يا برخي از وسايل اصلي هنري يا مواد لازم براي ساختن وسايل يا فقط يك قلم و كاغذ نياز داشته باشند. من در زير ايده هايي براي پروژه هاي با سطح پايين يا سطح پايين دارم كه مي توان در خانه انجام داد.
درباره فوايد انجام PBL در خانه توضيح دهيد

به عنوان جايگزيني براي كاربرگ و يادگيري آنلاين ، احتمالاً والدين از هر چيزي كه بچه هايشان را از صفحه نمايش دور كند و آنها را فعال نگه دارد ، استقبال مي كنند - همانطور كه PBL مي تواند انجام دهد. پروژه ها يك روش عالي براي جذب بچه ها به يادگيري اصيل و ايجاد مهارت هاي مفيد است.

همچنين مي توانيد خاطر نشان كنيد كه پروژه ها فرصت خوبي براي خانواده ها براي انجام كارها با هم هستند. برعكس ، اگر اين چيزي باشد كه خانواده گاهي اوقات در حين حبس طولاني در همان فضاي زندگي به آن احتياج دارد ، پروژه ها مي توانند فرصت خوبي براي بچه ها براي انجام كارها به طور مستقل باشند.
درباره نحوه حمايت از فرزندانشان توضيح دهيد

من از دانشكده ملي PBLWorks درمورد اينكه اگر PBL را در خانه براي كار اختصاص داده ايد چگونه والدين و مراقبان مي توانند به موفقيت فرزندانشان كمك كنند ، پرسيدم. در اينجا سه ​​نكته وجود دارد:

    معلم متوسطه Andrew Chernow: "مدرسه من از راه دور تدريس مي كند و من تفاوت زيادي در نگرش و عادات كار مي بينم اگر دانش آموز داراي فضاي كار باشد در مقايسه با دانش آموز كه از رختخوابش كار مي كند يا روي زمين خوابيده يا روي كاناپه پهن است. . منطقه اي پيدا كنيد و آن را براي انجام كارهاي مدرسه تنظيم كنيد ، حتي اگر گوشه اي از اتاق خواب باشد. "
    سرپرست مطالعات اجتماعي K – 12 سارا اسلوگسكي: «دانش آموزان جوانتر مي توانند از طريق FaceTime يا برنامه ديگري با يكديگر يا دانش آموزان بزرگتر ، همسايگان ، پسر عموها يا خانواده ديگر ارتباط برقرار كنند تا مخاطبان معتبري براي كار خود داشته باشند. آنها مي توانند آنچه را كه امروز نوشتند يا ساختند به آنها نشان دهند و اين فرصتي براي آنها است كه مهارتهاي ارائه خود را تمرين كنند و س questionsال كنند و بازخورد بگيرند. "
    مربي و مشاور آموزشي خورخه والنزوئلا: "با ايجاد يك برنامه روزانه و هفتگي و پايبند بودن به مهلت هاي تعيين شده ، به دانش آموزان كمك كنيد مهارت هاي خودمديريتي را ياد بگيرند."

ايده هايي را براي پروژه هايي كه مي توانند در خانه انجام دهند پيشنهاد دهيد

اگر والدين و مراقبان به دنبال پروژه هايي هستند كه خودشان بتوانند با فرزندانشان انجام دهند ، در اينجا هشت پروژه از كتابخانه پروژه PBLWorks آورده شده است كه مي توانند آنها را اقتباس كنند:

    باران يا درخشش (درجه K-1)
    مراقبت از محيط زيست (درجه K – 1)
    موزه اشكال (كلاس K – 2)
    كانال Storytime (پايه هاي K – 2)
    كوچك كردن ردپاي ما (درجه 5)
    ليست پخش ادبي (كلاس هاي 6 تا 12)
    Quadrats به تنوع زيستي (درجه 6)
    برنامه ريزي براي پيشرفت (درجه 7)

در اينجا چند ايده براي پروژه هاي خانگي ، هر دو با و بدون فناوري ، ارائه شده توسط كاركنان و دانشكده ملي ما آورده شده است:

    Rhonda Hill ، مدير ناحيه و رهبري مدارس در PBLWorks: "ويدئويي از" نمايش آشپزي "را توليد و به اشتراك بگذاريد و منوهاي سالم را برنامه ريزي كنيد."
    ليزا ميرلس ، مدير حوزه و مدرسه در PBLWorks: "در مورد يك موضوع مورد علاقه تحقيق كنيد (با خواندن ، آنلاين شدن يا صحبت كردن يا تماس با مردم) و ايجاد آن با يك شخص يا گروه خاص ، با ايجاد قطعات هنري ، مدل هاي سه بعدي ، نوشته ها ، قطعات موسيقي ، پوسترها ، يا فيلم هاي PSA ارسال شده در اينستاگرام يا ساير رسانه هاي اجتماعي. "
    معلم دبيرستان و مربي آموزشي هدر وولپرت-گاورون: "يك كلاس PE براي خانواده برنامه ريزي و اجرا كنيد."
    معلم رياضي دبيرستان ، Telannia Norfar: ”هر چالش خانوادگي را به يك پروژه خانوادگي تبديل كنيد. ليستي از سوالات را نگه داريد و با هم راه حل پيدا كنيد. "

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.